Måndag i Italien.

På måndagen så va vi i skolan tills kl 14.00 för då skulle vi säta oss i bilarna och åka till skavsta.
De tog inte så lång tid innan vi va frame våran bil kom först så satt vi oss och åt våran masek. När alla hadde kommit och ätit klart så gickalla på toa och vvägde och mäte sina väskor så att de inte skulle bli nåra problem vid insäkningen.
När de va dags att gå på planet så hadde vi ståt i kö ett tag men de va de värt de för vi fick hjäte bra platser och att vi kunde ta ett par platser ått killarna som vi hadde låvat :D
När planet hadde lyftt så sat jag Ida och Alexandra oss på knä och vände oss mot killarna och en lärare som satt bakom oss och vi pratade ända tills vi landade i bergamo.
Då trode vi att  vi skulle säta oss i bussen för att åka till Denno där vi skulle bo men så va de ju inte en elev hadde glömmt sin plånbok på flygblanet så de tog en evighet innan vi kunde sätta oss i bussen och börja åka .
I bussen så satt jag med några tjejer och några killar för de va så vi hadde sagt att v i skulle sitta.
De tog ett tag innan vi kkom fram eftersom att vi stanade på vägen och kissade och köpte deicka och massa mer.
Men när vi efter typ 4 timmar i en assa varm buss kom vi fram till byn där vi skulle bo. Man såg hur nervösa alla va för att träffa den familjen man skulle bo med.
Så klart va några läsna (inte jag) men när jag ida och alexandra såt oss i bilen föe att få åka hemmt till familjen där vi skulle bo så sat vi där och höl andan.
N är hon svängde ner på nerfarten så va min första känsla OKEJ? och så gick vi in till lågenheterna/hust där vi skulle bo men då vissade de sig att vi skulle bo alldeles själva i en av lägenheterna så då blev man litte mer nervös men de va som de va klockan va 00 så man va tröt och ville bara sova.
Mamman som hadde hemtat oss sa att vi skulle komma upp till deras lägenhet när vi skulle äta frukosst nästa dag.
Seb gick hon och då så vill vi ringa till en lärare för en av oss va litte läsna (inte jag!) men då slog tanken oss att hon sa inte var hon bode så Ida och alexandra spran runt och försökte hitta till henes lägen het men dom hittade den inte så dom kom ner till mig för att jag haddee inte följt med men då kom vi överens om att vi skulle sova här i natt och prata med en lärare i morgon.
När vi skulle sova så va de så kalt att jag sov i kläder för att jag frös så mycke, men sen efter ett tag så vände man sig och efter etts tags pratan de så somnade vi.
Och hur de gick nästa dag får ni veta sbart.


Kommentarer
Alexandra

AAAAAAHHH vrf tog du just den egobilden på mig i din header?! ;D

2012-05-12 @ 12:05:29
URL: http://alexandragabrielsson.blogg.se/
Alexandra

Duu.. får jag låna 2 bilder utav dig i detta inlägg? :)

2012-05-12 @ 12:09:17
URL: http://alexandragabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0