idag:D

Hejhej :)
Idag efter skolan var slut runt 15,30 då följde jag med ida och då chattade vi med några killar i 7:an och vi as garvade.
Sen så skulle vi möta dom på grillen och då så var dom inte där så ida  gick och plingade på hos en av killarna och han ba jag hade ont i foten så jag orkade inte gå.
Så vi gick till ica och då sa vi att vi skulle msa några killar i vår klass för att när vi cyklade till grillen så såg vi dom komma med deras båt och då så frågade vi om vi fick följa med och då sa vi JA. så vi cyklade hem till mig  ida åt och hämtade flytväst och så sen spran vi till ica och hoppade på bussen och åkte med dom i typ 15 minuter sen drog jag & Holly hem till mig och sen drog hon direkt till Ica igen och nu står hon och väntar på bussen där men jag missa bussen så jag fick gå :(.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0