Hej elr god natt.

God natt får de bli. Imorgon då ska jag och Ofelia praoa på Gina på Tuna park kommer förmodligen att blogga på morgonen imorrn och på lunchen.
Vi börjar imorrn vid 10 och slutar 15.00 så vi kommer att vara där i 6 timmar minus 1 för då har vi lunch rast så typ 5 timmar.

Den här veckan kommer att se ut så här : På måndag prao på Gina,På tisdag badhuset med klassen,På onsdag prao på Gina igen,och på torsdag ska jag spela golf (jag kan inte de),Och på fredag ska jag kommer jag inte ihåg, lördag ska kören uppträda på Tuna park (kom och titta jag ska sjunga och dansa) och sova med Ida, ska va me Ida på dan sen ska jag hem och förbereda inför måndagen då klassen ska till sanda.
Så jag har en jobbig vecka framför mig!
Så god natt(::******



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0