Hej alla söta!

Hej alla söta i dag så kommer jag ha svårt att blogga för jag ska fixa in för italien så hej då!
Måndag: Vanlig skoldag i skolan och efter åka bil till skavstaflygplats där vi ska äta och cheka in våran packning.
Åka flygplan till bergamo i sirka 2-3 timmar, åka buss till lilla byn vi ska bo i tar sirka 2 timmar. Kommer fram runt 23.00 då familjen kommer och hemmtar oss(mig ida & Alexandra)
Åka hem med familjerna och gå och sova.
Tisdag: Gå upp kl. 7.00 och fixa oss inför dagen i den italjenska skoldagen som typ börjar 8.00.
Åka bil till skolan och vara där med klassen.
Efter skolan så ska min klass vandra i bergen :/ a inte de roligaste men men! Efter de så ska vi hem till familjerna och äta och sova.
Onsdag: GARDALAND!!
ska åka massa Karuseller till kl. 18.00 jippi.
Titta in på gardalands hemmsida för att se var vi ska http://gardaland.it/
Torsdag: Packa för att åka hem. Men först ska vi till bergamo och shoppa och vänta på att ta flyget hem :(
Hej då puss!


Kommentarer
Alexandra

sv; JAA JAG VET!!!

2012-05-05 @ 13:32:48
URL: http://alexandragabrielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0