Hejsan alla söta<33

Hej alla min lilla dag har varit så att
började kl08.00 då hade vi so och då jobbade vi med norden och sen så hade vi rast sen så dadee vi slöjd och sen va de lunch och då åt vi pasta med sinksås och sen va de inte rast och då gick jag hem med filippa och hemtade melis och sen så hade jag no typ och då så giorde vi typ expriment och så men sen så gick jag Alexis och Ida utt och solade ett tag sen hade vi as tråkig svenska sen idrott sen va jag med bäsa Ida och vi hålde på med skyp och va på promenad med fox och nu skypar jag med dom bästa Ida och Tuva<33
Hey då puss♥


Kommentarer
Sara Hjort

Svar: Taack desamma sötis, hoppas du fortsätter läsa :)

2012-03-07 @ 19:55:30
URL: http://sarajohannahjort.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0