Hej alla ♥♥♥

Hej alla min lilla dag har varit så här:

Jag vaknade kl 06.15 typ då jag gick och sat på mig ett para svarta titse och en vit röja och en rutig skiorta. Till frulle käkade jag rost macka och ett glas mjölk sen gick jag och platae mitt hår och när jag va klar med de så va klackan 07.00 typ och då kom Ofelia och då kom jag på att jag skulle ha irott i skolan så då stres pakade jag väskan med litte hjälp av Ofelia. Kl 07.15 gick vi till bussen som vanligt de va ganska kalt för att jag hade skin jacka och de va bara 3 plus ute men men ja till slut kom bussen och då så åkte vi till skolan och då at jag i kapp rumet tills vi började kl 08.00 men som vanligt kom dom försent. Våran första lektion va bild och som vanligt så fick jag innte så mycke hjort eftersom att alla pratade inklusive jag :D Efter bilden trände vi til musik awords assa najs..... Efter de så hade vi planering och läsa som ni märkte i de andra inlägget så läaser jag Ida och Alexandra hägt i min bok den är litte små äklig den heter Den där Jenny. Ja efter ett tags läsnade så va de lunch jag vet inte riktigt vad de va jag åt de såg i varge  fall inte så frächt ja men i alla fall efter lunchen så hade vi idrott. På idrotten så körde vi kull och en bol sack ja efter idrottens så hade vi matte med deblev inte så mycket giort efter som att de hade en massa genomgångar om aria och en massa mer... Efter matten så slutade vi äntligen då gick jag och väntade på bussen ett tag. När jag kom hem så tittade jag på tv ett tag och sen hade jag ingenting att göra så då sa pappa att jag skulle gå en promenad med hundarna och de giorde jag efter mycket tjat av pappa med de va faktigst rät skönt att gå utt ett tag eller ett tag 2 timmar va jag borta. När jag kom hem så va de mat och de va laks och potats mums...  Efter de så har jag sutit vid datorn och bloggat.

Snart ska några komma för vi ska bästema om när vi ska åka till kroatsien kulul!♥
Och en till sack om någon vill göra ett länk byte med mig så går de så gärna bra!
Ja nu kommer jag inte på något mer jag ska skriva så då får de väll bli Hej dåå puss♥♥♥

JUst jag på sissta tiden så har vi i skolan prratat om Italien efter som att vi ska åka ditt på klass resa i maj och då sk vi ju bo i värde familjer i 2 nätter och hotel en natt och i värde familjerna så ska jag bo med Ida och Alexandra så de ska nog bli assa kul.
Ja nu får de nog bli Hej dåå Puss♥♥♥






Kommentarer
Ida♥

Hihi sån klocka har jag i rosa <33

2012-03-13 @ 15:02:09
URL: http://photosaremylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0