Heeej<3

Hej.
Den här helgen har varit bäst! Jag har sovit hos Ida och så har jag träffat Daniella för första gången men de lär intebli den sista. Jag och ida mm upträde på tuna park jag köpte en ny bikini.

Ja igår som sagt så träffade jag och Ida Daniella på Grillen sen gick vi hem till ''henne'' och va där ett tag. Efter två timmar så cyklade ch gick hem till Ida och när Daniella skulle hem så bestämde vi att hon skulle sova md oss i Idas husvagn.
De va kul förutom att jag och daniella förstörde elen rev någon stång och så och eftersom att srömen sörsvan så gjorde värmen de me :/ Så på morgonen när vi vaknade så va de iskalt. Efter en stund så gick vi och åt frulle och sen så städade vi allt hälväte som vi hade tagit fram!
Sen så åkte jag hem:D
De har typ varit min helg puss hej :*****









Kommentarer
♥Elin♥

har du haft en bra dag?

2012-06-03 @ 16:09:33
URL: http://loffe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0