Gud va tröt ja är.

Efter att vackna kl 07.00 på båten med en svin hård säng och sen vid kl kvart i nio måsta gå ner till bil deck för att säta sig i bilen för att köra från gtb till Kvicksund då kan man snaka om att man är tröt.
Imorgon kommer jag att vara mer sosial både på bloggen och hemma, har inte äns varit ute med hundarna en gång idag:O
 
Jag fick ett mejl av en tjej som undrade vad jag skulle gö i sommar? Här kommer svaret: Jag ska måla vårat staket va med kompisar åka till stockholm och så klart SHOPPA!
Sen kommer jag säkert göra något mer men de är inget specielt.
Nu ska jag dra och äta popcorn och titta på tv imin säng som jag har längtat efter så
XOXO Hollpan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0