Samanfatning om min lilla dag:D

Hejsan! Jag tänkte swkriva litte om min dag:D
Jag vacknade  11 typ och då gick jag och åt frulle och äfter de så  gick jag och satt på mig minna kläder och sän åkte jag och mamma och handlade. Vi åkteramlade till willis och handlade först och när jag skulle packa mat påsarna så ramlade den ner från benken som den stog på och alla titade på mig asså gud vad pinsamt de va mende va en snäll som jobbade där som hjälpte mig att plåka upp som tur va gick inget sönder.
När vi va klara på willis så åkte vi typ till någon affär kom inte i håg vad denn heter men i alla fall vi köpte hår saker och litte hund saker och allt möjligt jag fick ett hår band typ kommer bild sen:D
När vi va klara där så åkte vi hem och då ringde jag Ofelia och då va vi och vi giorde massa kul. Hon gick hem vid 19 typ och sen däss har jag tittat på tv och nu ska jag sova:D God natt och jag har platat håret:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0