God natt :*

God natt och hoppas att ni får en underbar sömn i natt! Om jag inte bloggar i morrn när jag vaknar så hoppas jag att ni får en underbart rolig dag!
Jag tänkte skriva litte vad som hade hänt i dag i skolan: Först så skulle vi på någon kånstig information om bangladech (Stavning) men i alla fall när dom var klara med de så va de rast. Efter rasten så gick vi till slöjden och på slöjden så håller vi på med lådor och när jag skulle såga så sågade jag mig på benet men de syndes inte! När slöjden va sllut så va de lunch och de va spageti med kötfersås och efter llunchen så gick vi till kiosken och köpte melis. Sän på rasten sat jag och fixade en blogg till sophie www.zosso.blogg.se och de tog tid kan man väl lungt siga! Men sen när vi började lektionen så blev våran lärare as sur och sa att vi/jag skulle skafa ett liv och då blev jag assa sur!! Men när han hade skält klart så övade vi till Vi i femman och de va ganska kul! och lektionen efter de så hade vi svenska i 20 min och jag giorde typ ingen ting den lektionen för utom att jagläste en text för läraren! Sän va de idrott då körde vi kull lekar ass kul elr inte men i alla fal så körde vi de sän så slutade vi och jag åkte hem:D
God natt och som sagt sov gått!:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0