Ska sova med sova med ofelia nu!

Hej alla de här får bli sissta inlägget i dag. Jag och ofelia och gemma kom nyss från bastun och tog en dush och nu tittar vi på film de här blir de sissta inlägget i dag för att jag är så tröt!
Samanfatnimg om min lilla dag
Sov till kl 9 titta på tv tills 12 va med ofelia tills 16 då hon gick hem men sen Messa hon mig och fråga om vi skulle sova och då kom vi överens om att vi skulle basta och så efter som att vi inte kommer att träffas på 3 veckor efter som att jag ska åka skidor i typ 2 veckor men två dagar innan jag kommer hem så åker ofelia till Turkiet i en vecka men men sånt e livetmen ja de va de hej då god natt 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0