Samanfatning om min lilla dag:D

Hej alla glada elr sura vet inte vad just du är;)
Okej min lilla dag i dag har varit:
Skolan började kl:08.00
Min första lektion va sv typ tills 09.30 och då hade vi rast.
Sen hade vi Engelsak och då skrev jag och ida på datorn;)
När engelskan va slut va de lunch och till lunch fick vi Kotlettrad med potatisgratän blää men de va bra för en tjej i mon klass bjöd på 2 bullar och 1 bitt tigerkaka ;)
Efter lunchenså va de rast tills 12.00 för att då skulle alla tjejer i 5an gå och prata tjejsnack med skolsyster:/haha nej de va inget sp.
Och vi slutade 13.00 och då tog jag bussen hem:D
Nu sitter jag och tittar på sunes jul:D Hej då ha än fortsat trevlig helg:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0