Min lilla dag:D

Hej i dag så har jag varit i skolan elr nej för vi har varit påförfatar besök och förfataren va Mats Wänblad, och han har skrivi en bok som heter spökskäpet valona (stavning) Och en massa andra böker. Och efter att vi  hade lysnat på honom så gick vi till ett gymnasium för att äta och de som inte va så kul va att dom kalade oss små barn och så men maten va god och drickan åkså förutom att Ofelia och Fanny hälde salt i min saft fast de va för att jag hälde i Ofelias dricka men jaja. När vi hade ätit klart så skulle vi åka bussen hem. När jag kom hem så städade jag mitt rum en snabbis och sän så åkte jag i väg och nu har jag prichis duchat:D Hej dååå


Kommentarer
Tuva.

Sv: Japp, ha en fortsatt trevlig kväll going. Kram!

2012-02-07 @ 19:28:29
URL: http://kkungenttuva.devote.se
Hollpan

Kram på dig me!<333

2012-02-08 @ 21:37:47
URL: http://hollpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0