Min lilla dag<33

Hej alla bloggläsare jag har börjat blogga på två bloggar för att jag skriver om olicka sacker på bloggarna och så men jag kommer så klart att fortsäta blogga här! www.hollpan.devote.se är den nya men läs gärna båda bloggarna:*
Okej de här inlägget kommer bli långt för jag har många saker att skriva om 1 är de någon som kan hjälpa mig att fixa in min heder litte bätre för att allt blir bara fel men i såna fall skriv de i en kommentar elr mejla mig till [email protected] snälla skriv till mig 2 Linn du får inte byta skola jag kommer att sakna dig så grymt för inget kan ersäta dig även om du kan vara jobbig (inget illa menat) så är de oftast rolig för ingen kan ersäta din hummor så eftersom att de  är bästemt att byta skola måste du hällsa på!
Sän va de inge mer sp men min dag i skolan har varitr helt ok förutom att jag va utte på 2 lektioner och de va as tråkigt men man måste i bland! Hej då puss puss :*
Hej alla bloggläsare jag har börjat blogga på två bloggar för att jag skriver om olicka sacker på bloggarna och så men jag kommer så klart att fortsäta blogga här! www.hollpan.devote.se är den nya men läs gärna båda bloggarna:*
Okej de här inlägget kommer bli långt för jag har många saker att skriva om 1 är de någon som kan hjälpa mig att fixa in min heder litte bätre för att allt blir bara fel men i såna fall skriv de i en kommentar elr mejla mig till [email protected] snälla skriv till mig 2 Linn du får inte byta skola jag kommer att sakna dig så grymt för inget kan ersäta dig även om du kan vara jobbig (inget illa menat) så är de oftast rolig för ingen kan ersäta din hummor så eftersom att de  är bästemt att byta skola måste du hällsa på!
Sän va de inge mer sp men min dag i skolan har varitr helt ok förutom att jag va utte på 2 lektioner och de va as tråkigt men man måste i bland! Hej då puss puss :*


Kommentarer
Linn

Naaaw! tyvärr allt är fixat! <3 :(

2012-02-08 @ 18:45:08
URL: http://linnchan.blogg.se/
Hollpan

Jag vet<33333:(

2012-02-08 @ 21:34:19
URL: http://hollpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0