Min lilla dag<33

Heej<3
I dag så började vi kl8.00 och då första lektionen hade vi no och 9.00 hade vi musik och sän vid 9.40 så hade vi rast! Kl 10.00 så hade vi matte och vid 11.00 så åt vi i dag va de fisk ala crem frech (stavning) Och efter lunchen hade vi svenska och i mellan svenskan och non som vi hade efter hade vi 10 minuters rast! Efter non så slutade vi och då åkete vi till juniorerna men när vi kom ditt så va de ingen där förutom vakt mästaren som sa att hon va sen så vi va helt själva i "lokalen" typ i enn kvart och i den kvarten så tittade alla på läskiga klipp på youtobe! När hon kom åt vi melis och pratade när vi hade ätit så giorde vi  Alla hjärtans dag kort fast jag giorde Alla singlars dag haha men ja de giorde jag men sen blev ja välsinad av Ofelia hon trog en pänsel med vatten i mitt ansikte aa jag hade grymt kul i alla fall:D När jag kom hem så tittade jag på tv och åt kvälls mat men jag somnade vid 18 och nu väkte pappa mig och sa att jag skulle läga mig i sängen för jag va i sofan i mitt rum:D Men nu kan jag inte somna om så jag tittar på Sverges värsta bilförare och sen blir de Bigisst losser sverge!
Är de någon som kan göra något i morgån har inget att göra så antingen sig till mig i skolan smsa elr komentera:D
Nu behöver jag göra engelska läxa för den ska in i morgån upps jag har inte orkat elr kunat göra den för den har legat i skolan men men får göra den nu :(
En till sack är de någon som har eyy film elr 2 förslag så sig gärna de. Hej då puss puss syns i morrn:D<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0