Hejsan<33

Hej alla jag har fåt så några  roliga och bra frågor på Frågestunden så glöm inte bort att kommentera om de är något ni vill veta om mig;)
Linn jag vet att de är säkert at du ska byta skola men du får låva att komma och hälsa på! Får klassen skulle inte vara desama utan dig! Jaja jag är glad att du kom in på Engelska skolan för att du är så grymt bra på Engelska!
Okej min nästa fråga till er läsare är om ni tycker att min nya design är snygg för profsen Ida www.photosaremylife.blogg.se har giort både hedern och desingen ja blev alla fall grymt nöjd (tack ida!)
Hej då alle sammans jag ska gå och titta hur länge de är kvar tills jag åker till sälen :D
OBS bild från google!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0