Sanda o grejer.

Gud vad jag är tröt. Vakna vi tolv och då så gick jag och Ofelia som sov här upp och åt frukost sen körde vi cod på xboxet fan va kul de är! Efter en timme i duschen så bestämde vi oss för att cykla till sanda (ett bad ställe typ) och efter 5minuter i vattnet gick jag upp och solade. Efter kanske en timme så cyklade vi hem igen, nu har vi gäster så a vet inte va ja ska göra :) Ida och Alexandra vi måste va så ring mig när ni kommer hem så får vi va;* Ha en fortsatt bra kväll kram:)



Kommentarer
Ida

Jaaaa det måste vi, vi har fan inte träffats eller sett varann sen skolavslutningen ♥

Saknar dig-.
kram

2012-08-05 @ 10:38:02
URL: http://photosaremylife.blogg.se/
Alexandra

Ja det måste vi har ju vart upptagen i en hel månad sammanlagt det känns som det var ett år sen vi träffades jag är hemma just nu! <3333 ;******

Svar: jaa me:D<3
Hollpan

2012-08-05 @ 12:46:33
URL: http://Alexandragabrielsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0