min dag

Idag så åkte jag till skolan klockan 07.40 sen så hade vi engelska sen rast sen matte sen så hade vi lunch sen hade vi svenska och till sisst hadde vi bild. Jag gillar inte våran bild lärare för han säger att man ritar dåligt och så men annars så har min dag varit bra. När vi slutade 14.10 så gick jag och Alexandra hem till Ida där vi åt mackor och åt hemjorda damsugare mums.  Efter de så chattade vi och messade med några killar. Efrer de sågick vi och tog bilde roch sen gick vi till ica där jag tog bussen hem och nu har jag nyss ätit och nu så ska jag titta på tv och blogga mer bilder på dagens outfit kommer senare.
Jag har fått en fråga om jag kan lägga upp en gamal bild och ja de kan jag väll:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0