Fixat ny heder;)

Natti natti är trött efter att ha fixat heder i 2 timmar!
Kommentera hjärna vad ni tycker om den eller om den inte blev bra;)
Idag så vaknade jag kvart över 10 för att en kompis till haha nej men hon undrade om vi kunde va men så klart så skulle jag ju va med Ofelia så de fick bli ett litet nej.
Jag och Ofelia har tittat på tv i typ 3 timmar sen skulle hon hem och då tänkte jag sätta mig och fixa med bloggen men då ringde min mobil och undrade om vi kunde va:) Ja tydligen va de en kille där som ville träffa mig haha nej men jag va med min kompis och två killar men sen så bad jag Ofelia komma och då så gick vi hem till min kompis och satt vid datorn och lysande på när hon sjöng (hon sjunger otroligt bra!)
Sen när jag och Ofelia skulle hem så bestämde vi oss för att ta bilder i solnedgången men när jag kom hem från de satt jag mig vid datorn och fixade med bloggen.
Nu ska jag sova ska nog va med Ofelia imorgon också puss godnatt.



Kommentarer
ofelia

Vad fin den blev! <333

2012-08-15 @ 10:55:36
URL: http://ofeliabjork.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0