Boys Boys Boys.

Haha kom inte på någon bra rubrik för jag skriver samma till exempel natti natti eller hejsan typ så då ville jag bytta till de som går runt i mitt huvud nästan jämt. Haha nej men rätt ofta. Och en till sak jag måste sluta skriva är Haha nej, de skriver jag typ hela tiden men jag gillar de i like it.
Idag i skolan så gjorde vi samma saker hela dagen typ haha nej men åååå där va de igen men vi satt typ och pratade regler eller vad man ska kalla de. Nu ploppar de upp varannan sekund att någon har lagt till mig som vän på fb eller att någon har gillat min bild på instagram följ mig dör jag heter @hollpan;)
Är rätt tröt efter en hel dag i skolan och sen på stan med the girls.
Ska se på Dallas nu så puss ha en fortsatt trevlig vecka god natt sov gott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0