Hej och good natt:D

Hej alla piggga och trötta:D
Ja de här kommer att bli sissta inlägget i dag<33
I morrn så ska jag och Ofelia (http://ofeliabjork.blogg.se) Åka in till stan och sen ska vi träna på gympos och aa typ de men förmodlingen så kommer jag inte blogga så mycke efter som att jag inte är hemma:D
I dag så har jg inte giort något sp sagt hej då till mormor som åkte hem tittat på tv varit på en promenad med Nena.
Nu ska jag titta på tv ett tag sen ska jag nog sova är tröt och har ont i huvudet.
Är de någon som vill göra ett länk byte så komentera :D
Ja va de något mer? eeeeeeeeeeeeee huuuuummmmmmmmmmmmmm ja är det någon som har ett bra film tips så skriv hjärna de för alla filmer vi har har jag lixom tittat på:D
Så va d något mer nu dååå? eeeeeeeeeeeeeee ja just de är de någon som har blivit lurad i dag då? Jag hadde inte tänkt på att de va första april i dag men sen tittade jag på fb och där hade min kompis sagt att hon hade brytit armen och hade lagt utt en bild men sen skrev hon april april och då kom jag på de. Men den som har varit med om de värsta april busste får en länk till eran blogg.
Ja nu tror jag att de va de sissta? Hummmmmmmmmmmmmmm nej just de
Sov gott och dröm söt!!!!!:* puss god natt<33333


Kommentarer
Ida♥

Jag vart lurad av pappa att i hans bil låg det ett 12 kilos stort påskägg med godis i. Men det var ett litet med 50 gram..

HAHA

2012-04-02 @ 10:14:11
URL: http://photosaremylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0