I dag i skolan!

Hej!
I dag har jag varit i skolan hella dagen. Och de e ju snart början på nya istiden tror jag efter som de e så kalt och de e bara oktober! A i varge fal i dag i skolan så hade vi bild de blev ganska rörigt som varnligt men i bland är de litte kul att ha en rörig lektion efter som att anars så måste man sitta helt tyst och lysna.Och sän när vi hade planering så tog vi fram våra permar och då läste jag några omdömen typ och där hade läraren skrivit fel och dom som är så tjatiga på oss så vi inte staver fel! A Efter planeringen hade vi lunch och den som skulle ducka vårat bord va sjuk så jag va tvungen att göra de i varge fal till lunch fick vi någon sloks korv med någon typ räk potatis salade a i varge fal va de äkligt!!Sän när vi hade ätit så fick jag ta bort allt från bordet och torka de va så sjukt äkligt så jag skulle kuna DÖ! Efter de så va de idrott vi gick ner till idrotts salen och byte om till gympa kläder och bän hade vi idrott och då skulle vi köra några skar bland anat toppsboll och då har man en stor topps och ska skuta i mål de va en kille från de andra lagget som slog mig med en topps så jag blev så jävla sur så jag jagde honnom genom hella idrottssalene och till sisst så slog jag till baka fast litte hårdare! När idrotten va slut så byte vi om för att gå up och ha nästa lektion som va matte och när vi hade haft matte så åkte jag häm och va med foki! Så har min dag sät ut. Hej då och de kommer nog ett inlägg senare med bilden från idrotten! Puss Puss♥


Kommentarer
Benita Fransén

Vill du bli veckans blogg och få chansen att visas för just mina läsare? klicka då på länken :) http://kikibenchaa.blogg.se/2011/october/anmal-dig.html

2011-10-24 @ 18:13:55
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0