I dag!

Hej bloggen!
I dag har de varit en vanlig som såg utt så här. 11 typ och då gick jag och sat mig i sofan och tittade på tv. Sän så åt jag frulle de blev fil och flinger mumms! Sän la jag mig och tittade på tv i gen och då kom mamma och sa att några skulle komma och jag hade inte giort mig i årdnig så jag spran och fiksade mig eller jag sat på mig mina adidas byxor och en tröja när dom kom så åkte typ dom och mamma utt med hundrna och då la jag mig och tittade på tv i gen! När dom kom till baka va klockan 13 och då sa pappa att vi skulle åka till stan så då byte jag om till svarta jince och en tröja! Sän åkte vi till stan vi va där ett tag och jag köpte inte så men de va kul att följa med fast den mesta tiden gick åt att ta ett til hål i örat i dag fast dom sa de gör vi en anan dag:( A när vi kom hem så la jag mig i min seng och somnade sän vade kvälls mat och sän så har jag inte giort så mycke mer. Här kommer tröjan jag köpte! Hej då och good natt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0