Va räda om varandra!

Hej jag såg nyss en sak på youtobe som jag tror e äkta . När jag såg den vidion så öpnade jag ögonen och fatade att sånt här händer vargr dag. Jag har alltid tänkt att jaja de är väl inte så många som de händer men de e ganska många i vargefall aldeles för mycke! Att behöva vara räd för att gå till skolan ska inte hända för skolan ska vara ett trygt stelle. Jag har ju inte råkat ut för något sånt här men skälva tanken om att de skulle hända mig a den tanken vill jag inte ens tänka! Så va räda om varandra!


Kommentarer
matilda

tror jag vet vad du såg för klipp, för många har lagt ut det på sina bloggar. han har själv gjort en till video där han säger att allt var fejk, men det kan ju varit någon annan som liknade honom isf :o

2011-12-07 @ 17:49:20
URL: http://matildaaw.blogg.se/
holly

De kancke inte är sant men de ger ett exempel på hur de kan va och hur man kan må :)

2011-12-07 @ 21:46:09
URL: http://hollpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0