Uppdatering för den senaste veckan!!

Hej!
Ja tänkte skriva vad som hade hänt den senaste veckan!
På Söndagen så: Va vi hos Ofelia och åt. Fast vi  åt inte bara vi va utte och sprang i tofflor och tittade på    jägarna 2 Den är värkligen asss bra den får 10 av 10 av mig!!! Litte inan vi skulle åka hem så hade vi typ vatten krig  i köket eller otizz kastade vatten på mig villket giorde att jag kastade till baka och sån så blev alla barn typ assa blöta!
Måndag: På måndagen så gick vi up tidigt för att vi  skulle åka till hovfjället. Så vi åkte hem i från vid 10 och dom skulle lämna mig hoss en kompis för att jag sklle åka men dom upp. De v a ungifär 3 till 4 timmars resa men vi stanade och åt och handlade så tog de typ 5 timmat! När vi kom up till hovfjället så skulle vi äta kvälls mat och då åt vi lasang och  drack coola mumms och sän åt vi chips!! Sän sovmnade vi typ vi 00.06.
Tisdag: Vi åkte en massa skidor fast de blåste ass mycke men de gick att åka än då! sän så åt vi köt gryta och till äfterät så blev de choklad fåntän!
Onstagen: Åkte vi skidor och de blåste då med! och till kvälls matt åt vi pizza och chips!
Torstag: Åkte skidor på förmidagen och åkte hem på eftermiddagen! Då sov jag kvar hoss min kommpis vi åt godis och tackos!
I dag: Va med en kompis på dagen och vart med offe på kvällen!
Good natt alla underbara! Har nästan inga bilder :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0