Bad huste och stan!

Hej san alla underbara!

I dag var hella 4-5an på bad huste de va ganska roligt förutom att jag och ofelia www.ofeliaedberg.blogg.se hade bästemt oss att inte dopa håret villket vi hade lykats med om inte några killar va så taskiga och skvät och giort så att vi dopade håret så vi typ dampa los på dom och putade ner dom i vatnet. De va kul ändå fasst jag hade blöt hår!
När vi skulle åka hem så gick jag och Ofelia och sophie och två andra på stan först så skulle Ofelia klippa sig så då följde jag me henne och klipte sig och sän möte vi dom andra. då gick vi till Mcdonalts och åt jag tog en shisburggare naturel och en litten pomfrit (hade drika i väskan) vi sat och åt ett tag och flummade litte! Sän så gick vi och köpte litte småt och gåt jag köpte en ercat och litte mer. sän gick vi på stan och glode sän gick vi till sport halen och väntade på att sophies mamma skulle hämta oss när vi väntade så tag jag litte bilder han inte ta någon annan stans hade inte tid .
Nu när jag kom hem så sov jag i 2 timmar och sän åt jag köt och typ pommes. Sän har jag tittat på svenska hjälpar galan och facebookat litte hade inget anat för mig.Men nu ska jag sova så Good natt ;)<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0