A drop in the ocean på svensaka!

En droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Jag vill inte att slösa helgen
Om du inte älskar mig inte låtsas
Ytterligare några timmar sedan är det dags att gå
Eftersom mitt tåg rullar nerför ostkusten Jag undrar hur du håller varmt
Det är för sent att gråta
För brutna att gå vidare
Och ändå kan jag inte låta dig vara
De flesta nätter jag knappt sova
Ta inte vad du inte behöver från mig
Det är bara en droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Felplacerade förtroende och gamla vänner
Aldrig räkna beklagar
Genom Guds nåd jag resten inte alls
New England när löven ändrar
Den sista ursäkten att jag hävdar
Jag var en pojke som älskade en kvinna som en liten flicka
Och ändå låter jag cant du vara
De flesta nätter jag knappt sova
Ta inte vad du inte behöver från mig
Det är bara en droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min
Himlen verkar inte långt borta längre
inga
inga
Himlen verkar inte långt borta
Himlen verkar inte långt borta längre
inga
inga
Himlen verkar inte långt borta
Oh
Oh
En droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Du är min himmel
En droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Jag vill inte att slösa helgen
Om du inte älskar mig inte låtsas
Ytterligare några timmar sedan är det dags att gå
Eftersom mitt tåg rullar nerför ostkusten Jag undrar hur du håller varmt
Det är för sent att gråta
För brutna att gå vidare
Och ändå kan jag inte låta dig vara
De flesta nätter jag knappt sova
Ta inte vad du inte behöver från mig
Det är bara en droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Felplacerade förtroende och gamla vänner
Aldrig räkna beklagar
Genom Guds nåd jag resten inte alls
New England när löven ändrar
Den sista ursäkten att jag hävdar
Jag var en pojke som älskade en kvinna som en liten flicka
Och ändå låter jag cant du vara
De flesta nätter jag knappt sova
Ta inte vad du inte behöver från mig
Det är bara en droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min
Himlen verkar inte långt borta längre
inga
inga
Himlen verkar inte långt borta
Himlen verkar inte långt borta längre
inga
inga
Himlen verkar inte långt borta
Oh
Oh
En droppe i havet
En förändring i vädret
Jag bad om att du och jag kan hamna tillsammans
Det är som önskar sig regn när jag står i öknen
Men jag håller dig närmare än de flesta för du är min himmel
Du är min himmel


Kommentarer
Miranda

haha helt weird att översätta på svenska!

2011-12-13 @ 20:46:41
URL: http://www.frunalle.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0